Kupno firmy UTi przez DSV

Kupno firmy UTi przez DSV

Grupa DSV to jeden z większych graczy na rynku transportowym i logistycznym. Jest naprawdę dużym dostawcą usług o takim charakterze, a jej oferta obejmuje na dzień dzisiejszy ponad 80 państw na sześciu kontynentach. Firma ta wyspecjalizowała się zwłaszcza w logistyce kontraktowej, działając na terenie naszego kraju już od prawie trzydziestu lat. W podobnym czasie działalność u nas rozpoczęła firma UTi Worldwide Inc, a ogólnie firma została utworzona prawie sto lat temu i od tego czasu świadczy usługi na najwyższym poziomie. Przed kilkoma miesiącami zaczęły się pojawiać plany wykupienia firmy UTi przez DSV, a całkiem niedawno plany te stały się faktem. Otrzymano wszystkie wymagane zgody zarówno akcjonariuszy jak i urzędów monopolowych, w rezultacie czego zostanie utworzona jedna z najsilniejszych sieci transportowo-logistycznych. Po fuzji będzie ona zatrudniała około 40 tysięcy ludzi na terenie osiemdziesięciu krajów, a ilość jej biur i obiektów logistycznych znacznie przekroczy tysiąc. Uzupełnienie oferty obu firm spowoduje, że mogła się ona będzie nastawić na jeszcze lepszą niż do tej pory obsługę starych i nowych klientów.

Kupno firmy UTi przez DSVWładze DSV oczekują bardzo dużo po przeprowadzeni fuzji, pojawiły się również dalekosiężne plany związane z dalszą rozbudową prowadzonej działalności. Na dzień dzisiejszy priorytetem się stało możliwie szybkie doprowadzenie całości do końca. DSV ma już sporo doświadczenia w różnego rodzaju fuzjach przeprowadzonych w ciągu poprzednich lat i aktualnie naprawdę dużo na takim doświadczeniu będzie korzystać przy aktualnie prowadzonych pracach. Spodziewać się można, że całkowite po połączeniu DSV i UTi w globalnej skali mogą wzrosnąć nawet o 50 procent, a nowo utworzona grupa znaleźć się powinna pośród czterech największych operatorów logistycznych. Na terenie naszego kraju integracja już się rozpoczęła, stając się bardzo dobrą okazją do wymiany różnych i kompetencji oraz doświadczeń. Oczywiście bardzo ważny jej obszar to najwyższa jakość obsługi klientów, zarówno w przejściowym okresie, jak również po zakończeniu integracyjnych prac. Przez to nie tylko nie ucierpią oni w chwili obecnej, ale będą mieli również zagwarantowane znacznie lepsze warunki w przyszłości.